Thursday, February 18, 2010

Wajah baru..

sekarang aku sudah tukar wajah blog aku dan link blog aku. aku tukar sebab aku nak tukarlah hehehe. dulu aku pilih warna biru yang sangatlah mendamaikan hatiku ini. sekarang aku dah tukar... pergi warna hijau pulak. warna yang banyak sangat berjasa pada diri ini. inilah cara aku mengenang jasa. nama pun sudah aku tukar pergi raudhah sebab ada memori ketika aku disitu. aku pilih link ni http://www.kasihdiriku.blogspot.com/ bersempena trademark aku kat sekolah "kamu sayang aku kah?". kasih sayang merupakan perkara yang penting dalam kehidupan. tanpa kasih sayang hidup kita akan terasa kosong. jadi kita mesti saling sayang menyanyangi. aku tak berapa pandai pilih templat. so, aku just letak jer mana yang berkenan dihati. berjam jugak aku buat... dalam 1 jam setengah. kalau sudah baca harap berilah komen. komen2lah tentang blog aku ni. I LOVE 2S 2010......

To Ariey: kenapa ko tak update blog kau???? aku tangah tunggu berita hangat ko tu.

0 ulasan: