Wednesday, February 3, 2010

Kawan Baru...

Yeyeyeye... ada pelajar baru masuk kelas 2s. ishk macam budak-budak pulak. Nak kata baru... taklah baru sangat tapi aku rasa she still remember about me ^__^. She is... Nurhidayahtul. She is very dangerous for me... because she can read my eye. Then.. dia ajar lagi si Eva baca mata aku. MESTI pakai cermin mata hitam kalau pergi sekolah ni. Kenapalah si Hidayah tak bawak balik si Eugenie sekali. rindu pulak aku kat si Eugenie. Hidayah tadi kau memang pandai buat suprise!!!! sampaikan si khalilah jerit waktu jumpa kau. Aku taklah terkejut sangat sebab akukan ada 'orang-orang' yang memberitahu.... Just i'm very happy that you come back to here and welcome to 2s. Semoga berjaya di masa hadapan... GOOD LUCK! chaiiyookk.

p/s: aku memang tak reti nak tulis proper english. kalau ada yang korang tak faham tu buat-buat faham jelah. grammar aku 100% tunggak terbalik. Cuma kali ni, aku tertarik nak guna bahasa inggeris ni.

0 ulasan: