Friday, February 12, 2010

Penatnya....

syukur alhamdulillah... kita cuti awal. tapi kalau pengetua bagi cuti awal aku rasa kalau nanti balik sekolah dia mahu kita tak langgar peraturan sekolah dan tidak mengambil cuti tambahan. jangan macam tahun lalu, semua rancangan yang kita rancang kena kasi batal sebab kita ni tak pandai menghargai. so, kita kenalah hargai jasa baik pengetua kita yang bagi kita cuti awal.

ok berbalik pad tajuk yang di atas. saja jer nak menulis tentang kepenatan meng'round' satu sekolah. kehulur kehilir pegang kamera. dari satu kelas ke kelas yang lain. pakai kamera sekolah. tema dia kerjasama, 1 malaysia dan (aku tak ingat satu lagi ni). aku paling suka bahagian sudut serasi kelas 2T. very nice.

tapi yang kesiannya, kelas 2A ni aku langsung tidak ambil gambar dorang sebab dorang teda buat kerja. tidak menepati tema pulak kalau aku ambil gambar mereka2 ini. ada juga yang bahagian baja kompos ni aku ambil gambar tapi tak banyak. yang bahagian pijak tin2 untuk dijual pun ada jugak aku ambil gambar.

ada jugak yang lucu ni, kan tema 1 malaysia.... jadi mahu cari pelajar india susah bah. aku pergi kelas 1E, ada budak ni rupa dia macam orang india. aku tanyalah "kau orang indiakah?" " tidakla, aku orang timur.".... hahahaha kuyakkkk bah waktu tu.

satu jam aku pusing tu sekolah. tempat terakhir destinasi aku ialah bilik SPBT dan waktu tulah habis bateri kamera. kesianlah kawan2ku yang kat bilik SPBT tu. lastly... aku memang penat satu pun kami tak belajar hari ni, cuma ada buat experiment kat makmal kimia. kepada kawan2 yang bnyk sngt aku mintak tolong tu, sorrylah. aku memang tak larat sudah tu. jalan pun tak betul sudah. thanks to my lovely friend. kamu sayang aku kah????

0 ulasan: