Saturday, January 2, 2010

Sweet 17

tajuk ni aku ambil dari kata2 abg aku yg kedua, ammar. tulah yg dia ckp kat abg sulungku sempena hari lahir dia yang ke-17, 31 Disember. happy birthday abang. aku tengok abang aku makin hensem. sekarang rambut dia pendek.... sedap mata memandang. first time aku tengok dia potong rambut dia macam ni. takla aku sakit mata lagi tengok dia punya rambut yang panjang. dan aku berharap dia dapat A untuk semua subjek dalma SPM. dia dah mendaftar untuk kursus kat CIDB tempa pak cik aku kerja.

P/S: adalagi berita gembira. alhamdulillah tahun depan aku masuk kelas 2S. i hope muslinah also masuk kelas yang sama dengan aku. aku harap jugak takde gaduh2 lagi macam dulu. "seorang guru mempunyai perancangan dan seorang guru besar mempunyai perancangan lebih besar dari orang bawahannya". RINDU AKU KAT CIKGU IJAM

0 ulasan: