Thursday, January 7, 2010

Pengetua Sekolahku Hebat n macam2 lagi

Pertama kali aku sampai di sekolah tahun ni.... aku sangat2 tidak terkejut kalau pengetuaku buat rombakan/perubahan. segala perubahan yang dia lakukan setakat ini aku sokong 200%. bagai2 perubahan yang dia lakukan. adalah jugak budak2 kata dia ni jahat but for me dia tak jahat just tegas.
kenapa kamu mau aku jadi ketua kelas. bagilah orang lain jadi ketua kelas. aku tau tu... ada yang mau jadi ketua kelas. if tiada yang mau.... aku boleh jadi ketua kelas TAPI aku yang bagi calon2 untuk jadi penolong. aku tak mau macam dulu...... bikin sakit aku jak.
adik aku masuk stella maris..... guru kelas dia cikgu nadzeerah.hahahaha. punya main berlagak adik aku tu. boleh2 dia mau kasi jatuh martabat aku....puiii. teengok dulu bah siapa aku.

0 ulasan: