Friday, January 15, 2010

Jangan Marah


Kesian kat orang tu.... orang yang dia tak suka satu kelas dengan dia. aku tengoklah macam ndak mau bercakap antara satu sama lain.... tapi i dont care, asalkan dua-dua pintar. aku nak semua orang kat kelas tu baik2. aku tak naklah macam si________ ngan si________ bergaduh. lupakanlah tentang yang dah lalu tu. lagipun korang mesti ingat tahun depan kita PMR buat sehabis yang baik...caiiiiiiiyooookkk!!!!


tak silap aku si axelorna dan mahsuri yang tanya kat aku ni soalan.... "kenapa kau boleh tiba2 jadi pandai?" aku taklah pandai sangat. aku pegang pada satu kata2 ' kalau kita mau sesuatu kita mesti usaha'. maybe yang masa form 1 tu aku ada marah2 sebab sesuatulh tapi aku fikir balik buat apa aku mau marah, lagipun perkara tu sudah berlaku. aku sebenarnya, boleh buat apa yang aku mau janji asal hati aku sentiasa tenang.....

0 ulasan: