Thursday, October 22, 2009

Ijam@Idham..hehe

Akhirnya nama dia pun muncul..... geramlah aku. Aku tak dapat siapakan nota sejarah. bukak jer buku sejarah muka dia kat depan aku. sukalah kena buat muka tembok depan cikgu yusiah... adakah aku pergi tulis kat folio geografi nama cikgu ijam... ishk2 kronik dah penyakit angau aku ni...hehehe. saja sesekali jiwang karat. cikgu ijam orangnya jenis yg menghargai sesuatu. dia hensem.... jangan jelous yer. aku suka cara dia berfikir.... labih kurang mcm aku berfikir. but aku nak cikgu ijam yang dulu, pelawak. tak macam sekarang membebel jer. sekarang kalau masa dia jak mesti aku murung tak mcm dulu ketawa jak. but aku still suka cikgu ijam. bukan cinta pada cikgu ijam tapi sayang mcm antara guru dan pelajar. cikgu ijam.... sy nak cikgu ijam yg dulu, please.............

0 ulasan: