Monday, October 12, 2009

Faridah Musa

* Kakak Ida n Ain


Satu nama yang sedap di dengar dan sedap untuk di sebut.... macam nak makan tuan punya nama pulak hehehe. kenapa aku nak cerita pasal dia? apa aku nak cerita pasal dia? aku nak cerita pasal dia maybe sebab dia lahir hari guru, 16 Mei atau dia ni sama jak ngan cikgu nadzeerah. Entahlah. Aku nak cerita tentang Faridah Musa a.k.a Kakak Ida.

dia ni pun jenis happy go lucky. that sifat aku suka. kalau tengok dari jauh dia nampak pendiam... kalau tengok dari dekat, masyallah. hari terakhir kita orang ada gambar2 n give present. dia kata dialah yang paling banyak dapat hadiah. tapi antara banyak2 hadiah tu... aku rasa ada satu hadiah yang istemewa. tak ramai guru dapat hadiah yang istemewa itu. hanya guru yang bertuah jer dapat.

aku pun naik heran. adik aku kata aku suka kawan ngan orang tua. tapi tak tua sangat dalam 20-an. aku jadi cepat boring kawan ngan rakan sebaya kecuali ngan Siti Khadijah Farahani. Kalau borak ngan Kakak Ida pun best. sporting. kdng2 sowt2 gak.

p/s: korang2 jangan heran kalau aku suka duduk kat luar bilik SPBT. Aku suka duduk kat situ. Tenang. Damai. bagai2 aku blh fikirkan kat situ.

0 ulasan: