Thursday, July 16, 2009

Not Good Week...

Assalamualaikum...

apa khabar??? sorryla... this week kan. aku bz lagipun hari selasa tu aku sakit. kenala kesian kat aku ni... but today me happy banget!!! walaupun kena marah kat sigu shila a.k.a shila majid... hehehe nama glamour. aku kan kena jemput oleh sigu faridah (sigu praktikal) masuk kelas dia. aku pun setuju.. waktu tu sigu yusiah ganti... lepas tu sigu shila ganti... waduh...waduh...waduh... dia cari aku.. besala waktu PJK aku pandai lesap... hilang entah ke mana... hehehe. lepas tukan, tu uncle mervin guna bas putih... jadila kami PTI hari isnin tu. tapi syokla... ketawa2. Habis rahsiah tu terbongkar... angkara siapa ni???? ishk...ishk... adakah patut dorang kata aku olok si Wenanita... tula bahasa melayu pun ndak lulus. How about PPSMI... adakah anda setuju di tukarkan kepada bahasa melayu @ bahasa jiwa bangsa??? walauapapun pendapat anda aku tak kesah... manusia mempunyai pelbagai pendapat. apa2 pun kepala otak aku ni masih pusing pikir tentang apa yang kakak lia balas... " Allah menempatkan kita di sesuatu tempat pasti ada sebabnya, untuk uji atau untuk mengubah" soalan ni simple n senang but for me it's susah....


Sejak kebelakangan ni.. aku selalu pikir nak kawin...hehehe. dah pandai menggatal kah??? besalah... sekali sekala berangan2. imginasi yang sungguh canggih... betul ker ayat tu??? hehehe. relax2 sabarlah... nanti aku kawinlah jugak dengan putera kayangan...hehehe

0 ulasan: