Saturday, July 11, 2009

Hari yang paling bahagia...

Assalamualaikum...

khaifa halukum? hari jumaatkan, semalamla. naik bas yang teda tempat duduk.... berabis kami ketawa. sebab uncle bas (mervin) tangkap gambar. sudah dia lalu depan sekolah, lambat ambil kami. dalam bas dia guna video rakam kami... aku nampak kayu jadi aku pukul tangan dia tu... sudahla tadi tengahari dia buli aku. aku ni duduk atas tayar tempat yg akhirla, adakah tiba2 dia brek mengejut....hehehe. berabis dia ketawa di depan ndakkah aku geram???!!! ya, ni hari... hari ko, besok hari aku. ingat tu.. waktu kat trafik light tg. aru, ada lagi kereta yang ambil gambar kami. famous sangat kami hari tu...hahahaha. alamak!!! sigu2 pun nampak kami.

My teacher sigu Nadzeerah... ada berita gembira. aku baru dpt dari adik dia. sigu mengandung!!! patutla sejak kebelakangan ni dia suka marah2. emosi tidak terkawal. kepada adik sigu thanks sebab bagitau.

*kakak aku yg pki tudung biru tu
petang tu waktu rehatla, aku call kakak lia. yalah gembiranya hati aku dengar suara dia. entah kenapa aku sayang sangat kat dia... maybe jiwa dia tu, jiwa pendidik yang sebenar2nya yang aku cari. dahla jadi cikgu lahir pun hari guru...bestnyer. dia kata dah balas emel aku, dia ni pun cikgu aku merangkap kakak aku merangkap penasihat aku...hehehe (panjangnyer). kalau aku ada masalah aku selalu tanya dia. aku bacala emel dia lepas balik sekolah. ya Allah rupa2 orang kat sana tu sedang bergembira nak dapat baby baru. Tahniah kak, semoga selamat melahirkan baby tu. Apabila kita sabar... pasti ada hasil yang lumayan di sebaliknya, kan kak? hehehe. nanti saya balik emel kakak, ok? I LOVE YOU kakak.

0 ulasan: