Monday, July 6, 2009

Hari membebel

Assalamualaikum...
besala... hari isnin tapi rasanya hari ni hari yg teruk. kamu mau tau??? waktu perimpunankan ada dua kelas kena iktiraf macam tong sampah minggu lalu, kelas 1s dan kelas 1a. jadi, kami pun kena denda oleh cikgu amy... dia suruh tulis "i must do my part to make the classroom clean" 80 kali. ndakah sengsara... mcm besala, aku main tipu aku lompat tu nombor. lepas tukan, time cikgu jira kan dia marah kitaorang sebab bising... banyak kali dia marah. macam tawar hati dia mau mengajar kelas kitaorang hari ni. pelajarnya pintar tapi tidak pandai menghormati guru. tula budak-budak zaman sekarang. aku lebih suka mau kelas terakhir... nyaman, tenag dan damai... teda gaduh2. Sekarang aku tengok bilik guru macam tempat recycle. semua complain itu inila... kenapa tadi ndak cakap terus ngan pengetua supaya letak kat luar bilik guru??? Ok2 jak bilik guru tu. sampai sini jakal aku tulis... no idea, lagipun tengah sibuk kasi siap kerj rumah.bye. wassalam

* kepada cikgu jira: jangan ambil hati terhadap perkara tadi. Jangan mudah putus asa kerana kami. teruslah menjadi seorang guru. Pasti suatu hari nanti ada berita yang membuatkan hati cikgu gembira.

0 ulasan: