Sunday, August 1, 2010

Aku gila..maybe

entah apa yang aku nak coretkan. fikiran aku naik biol. aku dah tak tahu macam mana nak kasi happy hatgi aku ni. aku hanya tahu menulis dan menulis tapi aku nak teriak sekuat hati aku untuk legakan sebak di dada. Ah! tolong aku. aku benci. bosan. aku tak tahu nak buat apa.aku rasa fikiran aku ada something wrong. aku tak tahu. aku tak faham diri aku. aku rasa jauh dari diri aku. Halo! daryani wake up! Don't be lazy! you must think about your future. kalau ko terus begini ko akan ketinggalan. ayuh darayani. mana semangatmu??!! bagaimana kau mahu berjaya kalau kau sendiri sentiasa layu. ko tak bosan hidup macam ni. ko mau apa sebenarnya? aku tak tau... aku tak tau apa tujuab aku hidupp. aku tak tahu. bberhentilah ko bercakap. aku tak nak dengar lagi. aku nak lari. lari jauh dari tempat ni. hei! ko nak lari ke mana? ko fikir ko sudah hebat? cukuplah darayani. jangan ko hidup dalam fantasi. buka mata ko. lihat dunia ni. dunia ni perlukan ko. ko  mesti bergerak walau seinci biarpun ianya berat. Diam! ko siapa nak mengajar aku. ko fikir ko siapa???!!!!! aku tau apa yang aku perlu buat. aku.... aku... aku... aku benci melihat semua ini! aku tak suka. all of them  are selfish. I hate them!. Woi! ko marah sama siapa? suka hati ko jak nak marah sesiapa jak. ko ni kenapa apa masalah ko. ko ada problemkah? aku...aku.. tak tau pada siapa aku marah. aku tak tau aku ada problem. cuma hati aku sentiasa tak keruan. jantung aku berdetak sangat lain. aku tak tau! ko jangan tanya aku! aku tak tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!STOP!

0 ulasan: