Saturday, July 31, 2010

Oooo... Fotografi

Lepas balik dari sekolah, tangan ini mendesak aku untuk menaip. pergerakan jariku sama degupan jantungku. Fikiran aku kini, keliru, bingung.. macam-macam yang aku fikirkan. Aku tak tahu mahu tulis macam mana tapi aku perlu tulis juga.

Pertama sekali, aku nak ucapkan terima kasih kepada kak nina. Terima kasih sebab calonkan aku jadi naib bendahari dan aku nak ucapkan banyak-banyak kemaafan kepada teacher christina. Aku tak boleh teima jawatan itu lagi. Aku tahu jawatan itu sangat-sangat bermakna tapi terpaksa tolak juga.

Persoalannya kenapa? kenapa aku tolak jawatan itu? Maybe, waktu teacher christina tanya aku tak boleh jawab. Aku sebenarnya, takut. Aku takut diri aku ni sombong sebab aku berpegang pada satu kata-kata ' kalau pegang jawatan biarlah seperti pokok kelapa, jangan seperti pokok pisang'. Bukan kerana PMR aku tolak. Aku tahu banyak pengalaman yang aku dapat. Aku tahu manusia ini memang banyak ragam. Teacher christina memang baik. Maybe teacher juga terkejut. Sorry teacher..

Photograhy is the best club!!!

Aku tulis ini supaya perasaan tertanya-tanya teacher christina itu terjawab dan supaya kak nina tak terlampau kecewa di atas penolakan ini. Saya harap semuanya faham dan tidak memaksa saya lagi.

p/s: teacher thanks for the comment in the note book.

0 ulasan: