Monday, November 9, 2009

Khas buat Ariey

www.thewaytofindme.blogspot.com

1. dah lah... aku dah lali lah dengan perangai 'kononnya penasihat terbaik abad ni'...
- aku nak ucapkan terima kasih kat ko sebab kata aku ni penasihat terbaik abad ni, cuma aku rasa itu perangai semula jadi aku.

2. sebenarnya nak cakap, ko sepatutnya tengok diri ko dari atas sampai bawah dulu ye sebelum nak menasihati orang....
- sekarang ni aku tengok diri aku dari atas sampai bawah. tekde apa-apa pun. ok jer.

3. kau tuh suka jaga tepi kain orang
- aku mengaku aku memang suka jaga tepi kain orang sebab aku belajar sesuatu.

4. kau ni suka cakap berbelit-belit... kata taknak bela sapa2 tapi... (sambungannya kat blog ariey)
- ya aku memang tak bela sesiapa pun. just aku kat perempuan tu baik. salah ker???

5. yang part 'tulah cikgu kesayangan ko, kan?' (sambung)
- sejak bila aku salahkan korang??? rasanya aku tak salahkan korang.

6. cukup baik... aku tak rasa... ( sambung)
- aku rasa ko tak nampak apa yang dia dah tolong kau. dia banyak sangat tolong kita, semua pelajar 1s. bukan hanya aku seorang dia tolong.

7. cuba bawa beristifar wahai manusia itu...(sambung)
- aku tak tuduh kau menyiksa dia. aku kata jangan siksa dia. kena faham ayat tu....

8. geli aku baca....
- kau geli.... aku tak geli pun. sebab dia cikgu aku.

9. kenapa ko ni tak hormat orang ya...?(sambung)
- rasanya cukup aku kata dia budak daripada aku kata dia tu s***n. maaf ye nia.

10. kalau dia nak berdendam sekalipun itu hak dia....
- ya, memang itu hak seseorang individu. aku pesan sesuatu itu sebab aku takut mereka kecundang.

11. hahahahaa...aku rasa dia yang tak ikhlas bagi ilmu tu kat nia
-itu kau yang rasa....

12. hihi... hahahahahaa.!! (sambung)
- aku rasa kau kaitkan yang aku ni merokok. tulah ko suruh aku cermin diri aku dulu.

untuk akhir sekali.... to ariey: aku hanya sayang ko sebab aku anggap ko sebagai adik aku. aku mestilah nak yang terbaik buat adik aku. lebih baik aku gunakan perkataan sayang tu kat perempuan daripada aku guna buat lelaki. semua pelajar kat kelas 1s tu aku dah anggap mereka macam adik-beradik aku. sama ada mereka jahat atau baik, mereka tetap aku anggap macam adik-beradik aku. manusia ni sering mengukir kejahatan manusia diatas batu dan kebaikan manusia di tulis diatas pasir. ko tak suka perempuan tu sebab dia bertudung labuh atau sebab lain???

p/s: kalau ada yang saya silap taip apa yang ariey tulis kat blog dia. saya minta maaf sebab komputer ni tak betul.

0 ulasan: