Friday, November 20, 2009

Result UPSR

Assalamualaikum....
untuk menyampaikan hasrat adik aku yang nak bagitau semua orang yang dia dapat 5A. jadi aku nak cerita sikitlah tentang result UPSR ni. untuk pengetahuan korang dari abang aku yang pertama sampai aku.... semuanya dapat 3A 2B dan subjek yang B tu pun sama....hahaha. jadilah kitaorang keluarga 3A tapi memandangkan adik aku dah pecah rekod kami..... gelaran yang aku buat tu xleh nak pakai dah. tahniah kat adik aku dah dapat 5A. kau nak masuk MRSM or Stella Maris??? if you go to stella maris, you tak payah cuci baju. i know you malas cuci baju. nak tanya kat MRSM ada dobi ker??? to my aunty thanks sebab hantar kek express.... ok sayang2 yang kat luar sana. terima kasih kerana sudi membaca blog ini....

p/s: to kakak jane, kalau nak kawin kenalah pikir.... kita kawin ni hanya sekali seumur hidup lainlah pada yang nak kawin banyak. kakak jane kalau kakak kawin jemput saya. jangan lupa bagitau keputusannya, 29.11.2009(AHAD)..... dapat bakal husband pun yang baik jangan ditolak.....

0 ulasan: