Thursday, December 10, 2009

Abang Haizar....

Aku suka sangat dengan cara abang haizar berkawan ngan aku n kakak jane. walaupun aku tau dia ni kaki rokok n suka sangat tengok perempuan seksi. kalau dia sudah gaji dia mesti belanja kitorang. tapi sayangnya dia kena berheni kerja bulan ni sebab ada manusia yang tak pernah bersyukur atas rezeki yang ALLAH beri. aku hairan sangat kat manusia2 ni. walaupun abang haizar tak berpelajaran tinggi janganlah menindas dia. kesian sama dia, dia ada anak yang perlu di beri makan.

dia kena pecat sebab ada yang berpelajaran tak puas hati dengan gaji mereka. company abang haizar tak dapat tampung gaji pekerja jadi terpaksalah dia pecat abang haizar. kesian abang haizar. dia ni selalu bikin lucu kadang2 sampai sakit perut aku ketawa. tapi sayangnya... dia ni macam pokok krismas, ada anting2lah... ada rantai. macam perempuan. tapi janji dia baik sudahla.. kalau dia ndak bz aku main ping pong sama dia tapi aku selalu kalah...hehe.

ooooya, baru aku ingat aku nak ucapkan selamat menyambut krismas kepada yang menyambut krismas...... sayang korang2 pelajar 1s 2009.

0 ulasan: